Cenik Facebook oglasov

Zakaj oglaševati na Facebooku?

Se vam morda zdi, da vaše podjetje preprosto nima kaj početi na Facebooku? Da se tam zbira le mladina, ki svoj čas zapravlja ob prebiranju neumnosti?

Lahko vam povemo, da se močno motite. Res je, da so na Facebooku nekoč prevladovali predvsem mlajši uporabniki, a to še ne pomeni, da na njem ni prostora za resna podjetja in resne uporabnike.

Facebook za posel?

V resnici se je Facebook v zadnjih letih razvil v zelo učinkovito oglaševalsko orodje, ki vam omogoča, da preko natančno izbranih kriterijev določite specifično ciljno skupino ljudi, ki bi se lahko zanimala za nakup izdelka ali storitve, ki jo ponujate.

Kaj vam ponujamo?

Z našo pomočjo lahko povsem preprosto osvojite osnove oglaševanja na Facebooku. Pomagali vam bomo pri izdelavi ali izboljšanju poslovne Facebook strani, vam razkrili kako izbrati ciljno skupino uporabnikov ter vam pomagali do oblikovanja učinkovitih objav, ki bodo dosegle čim večje število uporabnikov.

Poleg tega vam bomo omogočili tudi redno spremljanje podrobnih analiz, s katerimi boste natančno videli, kje so še mogoče izboljšave.

Facebook oglaševanje vključuje:
Facebook oglaševanje vključuje:
  • analizo FB strani 
  • analizo trga in izbor skupine potencialnih kupcev
  • izbor skupine oglasov 
  • pripravo prodajno učinkovitih oglasov
  • objavo oglasne kampanje 
  • optimiziranje FB kampanje
  • analizo iz Google analitike
  • končno poročilo oglaševanja
  • predloge za optimizacijo spletne strani za zvišanje konverzije
  • predloge in priporočila za nadaljnje oglaševanje
  • Cena je odvisna od zahtevnosti projekta, vaše dejavnosti, ciljnih skupin in trgov.

priprava od 270 €

Želite ponudbo?