Email Marketing

Enostavno pošiljanje e-novic

Pomagali vam bomo pri vzpostavitvi programa za masovno pošiljanje e-sporočil. Bodite v stiku z vašimi obstoječimi in potencialnimi strankami, sestavite privlačna sporočila, pošiljajte e-novice, testirajte, merite in analizirajte odziv.
Pošiljajte brezplačno do 5000 prejemnikom mesečno. Kontaktirajte nas!
  • enostavno sestavite e-sporočila
  • uporabite pripravljeno grafično predlogo
  • enostavno uvozite e-prejemnike
  • enostavno testirajte e-kampanje
  • spremljajte uspešnost kampanje
  • zagotovite si podporo pri pripravi kampanje

Brezplačne e-predloge

Izbirate lahko med modernimi e-predlogami, ki so prilagojene različnim dejavnostim in njihovim potrebam.

Prednosti e-mail marketinga

Uspešen e-mail marketing vam bo omogočil, da ostanete v stiku s svojimi obstoječimi strankami, spodbudite nove nakupe v vaši spletni trgovini ter nove uporabnike seznanite z aktualno ponudbo in priljubljenimi storitvami.
Marketinška stategija
Pomagali vam bomo razviti strategijo pridobivanja novih naročnikov. Skupaj bomo izoblikovali strategijo trženja preko e-pošte, ki bo pisana na kožo vašemu podjetju in vašim produktom.
Merjenje rezultatov
Spremljali boste lahko, koliko prejemnikov je prejelo vaše sporočilo, koliko ga je odprlo, koliko sporočil ni bilo dostavljenih, koliko prejemnikov se je odjavilo in število pritožb.
Vzpostavitev odnosa
S strankami boste lahko vzpostavili dolgotrajen, kakovosten odnos. Ponudite jim brezplačne nasvete, jih obveščate o prodajnih akcijah, novostih, dogodkih in aktualnih objavah.
Brezplačne predloge
E-sporočilom dodajte profesionalen izgled. Ponujamo vam preko 150 brezplačnih predlog, ki vam bodo omogočile enostavno oblikovanje profesionalnega videza vaših e-novic.
Stroškovna učinkovitost
Pošiljanje e-sporočil je povsem brezplačno, dokler ne presežete meje 5.000 mesečnih prejemnikov. Pripraviti morate samo besedilo prilagojeno vašim strankam.
Takojšen odziv
Orodje vam omogoča takojšen odziv na podlagi analize obnašanja vaših strank. Tako lahko hitro reagirate, če so stranke izkazale pozitiven ali negativen odziv.