Google oglaševanje

Google oglaševanje

Google se uvršča v sam vrh najbolj priljubljenih iskalnikov. Poleg tega, da so nad njegovo uporabnostjo navdušeni iskalci, je vse bolj priljubljen tudi med podjetniki. Razlog sta predvsem storitvi Google Ads in AdWords.

Storitvi, ki sta med seboj tesno povezani, omogočata, da podjetja natančno določijo, kdo spada v njihovo ciljno skupino in te osebe dosežejo v najpomembnejših trenutkih njihovega nakupnega odločanja (tako imenovan CDJ - Consumer Decision Journey). Pomagali vam bomo, da spoznate in osvojite termine kot so: oglaševanje na spletnem iskalniku (Search Advertising), prikazno omrežje (Google Display Network) in ponovno trženje (Remarketing) ter spoznate njihove prednosti.

Oglaševanje v iskalnem omrežju 

Oglaševanje »iskalno omrežje« poteka tako, da se oglasi za vaše podjetje, znamko, storitev ali izdelek prikažejo ljudem, ki aktivno iščejo informacije o izdelkih in storitvah, podobnim vašim. To pomeni, da oglašujete samo ljudem, ki so že izrazili potrebo po izdelku ali storitvi in ne izgubljate denarja za ljudi, ki še ne vedo kaj si želijo.

Kako vam pri tem pomagamo?

Dobro izpeljano oglaševanje v iskalnem omrežju temelji na pravilni izbiri ključnih besed. Pomagali vam bomo izbrati najbolj primerne ključne besede in izdelati vizualno privlačne oglase, ki se bodo uporabnikom prikazali pri iskanju ključnih besed. Takšni oglasi so prikazani na prvih mestih Google iskalnih rezultatov ali na desni strani rezultatov.

Oglaševanje v prikaznem omrežju

Izraz prikazno omrežje se nanaša na prostor, kjer se oglas nahaja. To je lahko pasica (banner) v tako imenovani glavi strani, oglas v besedilu objave, video oglas v pop-up oknu in še bi lahko naštevali.

Kako vam pri tem pomagamo?

Oglaševanje z izbiro prikaznega omrežja je odlična izbira za tiste izdelke in storitve, ki še niso najbolj poznani. Vizualno dodelane pasice bodo privabile poglede različnih obiskovalcev spletne strani in povečale prepoznavnost podjetja, znamke, storitve ali izdelka.

Prednosti Google oglaševanja

Zamislite si, da svoje podjetje oglašujete preko velikanskega panoja, ki ste ga postavili ob prometno cesto, po kateri se vsak dan pelje več tisoč vozil. Na pano ste dodali veliko privlačno sliko, telefonsko številko, naslov in zanj zapravili par sto evrov. Sedaj sedite pred telefonom in ponosno čakate, da vas pokliče prva stranka. Ampak klica od nikoder. Kaj je narobe? Je morda na panoju objavljena napačna številka? Je cesta danes nepričakovano zaprta? Morda pa voznikom ni všeč vaša slika? Ste pravkar neumno zapravili več sto evrov?

Google Ads deluje podobno kot oglaševanje na velikem panoju, z nekaterimi bistvenimi razlikami. Tudi ta oglas bo videlo veliko število »mimoidočih obiskovalcev«. Vendar pa vas to ne bo stalo več sto evrov. Pri Google oglaševanju se namreč plača le znesek, skladen s tem, koliko obiskovalcev spletne strani klikne na vaš oglas. Poleg tega Google omogoča natančen vpogled v statistiko števila obiskovalcev, klikov in druge analize, ki omogočajo pravočasne spremembe v primeru, da oglas ne dosega pričakovanih ciljev.

Iskalno omrežje
Oglasi se prikažejo ob rezultatih iskanja v Googlu, ko uporabniki iščejo podobne ali enake izdelke in storitve, ki jih ponujate. Pri tem plačate samo klike na oglas.
Remarketing
Remarketing omogoča, da ponovno nagovorite uporabnike (ciljne uporabnike), ki so pred časom obiskali spletno stran in jo zapustili, ne da bi kaj kupili.
Prikazno omrežje
Prikazni oglasi so odlična izbira za tiste izdelke in storitve, ki še niso najbolj poznani. Oglasi bodo privabili poglede različnih obiskovalcev spletne strani in povečali prepoznavnost podjetja, znamke ali izdelka.
Video oglasi
Učinkovit način za povečanje prepoznavnosti vašega podjetja so video oglasi. Tudi ti se prikazujejo samo izbranim uporabnikov in stanejo le toliko, kolikor ogledov dosežejo.
320
Iskalni oglasi
250
Remarketing
125
Prikazni oglasi
158
Video oglasi